Het basisprincipe van Twizzit gaat uit van gebruikersgebonden processen en communicatie. Centraal staan de persoonlijke agenda & planning waarin beschikbaarheden kunnen worden doorgegeven.
Mogelijk willen meerdere personen de communicatie rond 1 speler kunnen volgen.
Hierbij zijn een aantal opties hoe we dit kunnen opzetten in het systeem.


De basisssetup die we voorlopig binnen BHS voorstellen is:

  • Speler = contact ‘spelend lid’
  • Ouder :  logt aan in naam van speler – niet gekend als apart contact.
  • Meerdere spelers kunnen binnen 1 login aan elkaar gekoppeld worden
  • Zodra een ouder nut heeft bij een eigen account kunnen we deze aanmaken, waarna vervolgens de account van de speler(s) dient gekoppeld te worden.

 

Eenmaal aangelogd binnen Twizzit kan men technisch een koppeling maken met 1 of meerdere andere gebruikers.
Dit hoeven zelfs niet gebruikers te zijn binnen dezelfde organisatie (bv zoon = BHS; dochter = basket).
Bij aanvraag tot koppeling krijgt het hoofdemailadres van de gebruiker waarnaar gekoppeld wordt een mail waarin men zijn akkoord moet geven voor de koppeling. Indien men reeds de gebruikersnaam en paswoord kent van de te koppelen persoon, dan kan men dadelijk zelf de koppeling finaliseren door deze mee in te geven.
Na koppeling kan men makkelijk wisselen tussen de gekoppelde gebruikers in het agenda overzicht.
Elke actie die men uitvoert is steeds in naam van het gekozen profiel. De app start steeds op met het laatst gekozen profiel.

Een koppeling aanvragen dient men men via het accountoverzicht te doen door:
- via de webapplicatie linksbovenaan op je naam drukken, waarna je de optie 'link met een andere gebruiker' kan zien. 
- via de mobile app moet je rechtsonderaan klikken op je contactdetails, en dan heb je gebruiker wisselen bovenaan

Indien Twizzit reeds een overeenkomst ziet tussen de emailadressen die in beide accounts onderhouden zijn, dan zal hij de gebruiker(s) reeds voorstellen voor mogelijke koppeling.